خرید عمده چسب نواری با کیفیت عالی |کارخانه تاو

خرید عمده چسب نواری از بازار بزرگ نوار چسب ایران

چنانچه خرید عمده چسب نواری برای شما دارای ابهاماتی من جمله بهترین محل تامین و انواع مختلف نوار چسب است، در این مقاله شما را با شرکت چسب تاو که یکی از تولید کنندگان چسب نواری در ایران است، آشنا میکنیم. این یک فرصت ویژه برای تمام کسانی است که به دنبال بهترین قیمت نوار چسب عمده هستند، پس تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

خرید عمده چسب نواری با تنوع ضخامت و یارد

با توجه به کاربرد های مختلفی که نوار چسب دارد، تولید کنندگان سعی می کنند تنوع محصولی زیادی داشته باشند. کارخانه چسب تاو بدین منظور چسب های نواری را در یارد های مختلف با ضخامت های متنوعی تولید کرده است. بنابراین با خرید عمده چسب نواری از کارخانه چسب تاو، تنوع گسترده ای از محصولات در پیش روی شما خواهد بود.

این تولید کننده چسب پهن سعی دارد با ایجاد تنوع محصولی، هر آنچه که نیاز مشتریان باشد را فراهم کند. به علاوه کیفیت محصولات تولید شده در این کارخانه فوق العاده می باشد. چرا که کارخانه چسب تاو محصولات خود را با توجه به نوین ترین تکنولوژی دنیا تولید کرده و ویژگی هایی چون چسبندگی زیاد، کشسانی، مقاومت در برابر عوامل محیطی، شفافیت قابل قبول و موارد بسیار دیگر را دارا می باشند.

خرید عمده چسب نواری با تنوع ضخامت و یارد

خرید عمده چسب نواری از کارخانه ی تولیدی

از آن جا که چسب تاو به دلیل مسائل اقتصادی موجود در کشور واسطه ها را در فروش محصولات خود حذف کرده است، به همین دلیل قیمت چسب پهن این کارخانه نسبت به جاهای دیگر بسیار مقرون به صرفه بوده و کیفیت زیادی نیز دارد.

به دلیل حذف واسطه ها چسب تاو را می توان یک شرکت حرفه ای تولید کننده نوار چسب دانست. چرا که به جز دفتر فروش مرکزی هیچ نمایندگی فروشی در ایران ندارد. و برای خرید عمده نوار چسب از این شرکت می توان از طریق وب سایت یا شماره تماس های شرکت اقدام کرد. بنابراین پخش عمده چسب نواری از چسب تاو دارای قیمت کمتری بوده و می توان گفت قیمت درب کارخانه را دارند.

دسته بندی چسب های نواری این شرکت نیز شامل موارد زیر هستند:

  • نوار چسب پهن
  • نوار چسب تحریر
  • نوار چسب برق

خرید عمده چسب نواری از کارخانه ی تولیدی

نرخ قیمت خرید عمده چسب نواری در بازار

گفتیم که کارخانه چسب تاو محصولات خود را بدون واسطه و دلال و فقط از طریق دفتر فروش مرکزی، وب سایت کارخانه و شماره تماس های فروش کارخانه به فروش می رساند. به همین دلیل اگر قیمت عمده نوار چسب تولید شده توسط چسب تاو را با تولید کننده های دیگر مقایسه کنید متوجه می شوید؛ قیمتی که شرکت چسب تاو با توجه به کیفیت محصول بر روی آن ها قرار داده است بسیار کمتر از قیمت محصولات دیگر تولید کننده ها می باشد.

به همین علت نیز فروش عمده چسب شیشه ای و دیگر انواع چسب های نواری توسط چسب تاو، درصد بسیار بالایی از نیاز بازار را تامین می کند. بنابراین به شما پیشنهاد می کنیم با خرید عمده چسب نواری از شرکت چسب تاو در مصرف هزینه ها صرفه جویی کنید.

نرخ قیمت خرید عمده چسب نواری در بازار

فروش عمده چسب نواری و ارسال به سراسر کشور

با توجه به اینکه این شرکت تنها یک دفتر فروش مرکزی دارد و درصد بسیار زیادی از محصولات خود را به صورت غیر حضوری به فروش می رساند، محصولات خود را به سراسر ایران ارسال می کند.

ارسال محصولات با دقت کافی انجام می شود و مشاوران فروش بعد از ارسال مرسولات تا زمانی که بسته به دست مشتری برسند با آنان در ارتباط می باشند. حتی بعد از آن تحویل بسته به مشتری از آنان می خواهند در صورتی که محصول ایرادی دارد حتما آن را مرجوع کنند و محصولات جدیدی تحویل گیرند. پس نتیجه میگیریم خرید عمده چسب نواری از شرکت چسب تاو دارای مزایای بسیاری است.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. تعداد رأی: 0

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش: آقای ملایی
تلفن تماس شماره موبایل: 09127621429
واتساپ چسب تاو واتساپ: کلیک کنید
اینستاگرام چسب تاو اینستاگرام: jcom.ir
ایمیل چسب تاو پست الکترونیکی: info@irtape.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *