چسب پنج سانتی طرح دار

چسب پنج سانتی طرح دار (3) – چسب معمولی (هیچ)

چسب پنج سانتی طرح دار بهترین و هوشمندانه‌ترین رازی است که بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی در هر کجای دنیا آن را رعایت می‌کنند و همین نکته به ظاهر ساده را به هیچ‌کس نمی‌گویند چون از قدرت آن با خبرند. در این مقاله از چسب تاو به شما توضیح خواهیم داد که چرا وقتی حرف از بازاریابی هوشمندانه در میان است، یک چسب چاپ شده سه هیچ از یک چسب معمولی جلو می‌افتد.

در یک کلام اگر بخواهیم بگوییم، بسته ارسالی شما از لحظه‌ای که از خانه خارج می‌شود تا لحظه‌ای که به دست مشتری برسد در به چشم ده‌ها، صدها و حتی هزاران نفر دیده خواهد شد. همین دلیل کافی است تا فروشندگان اینترنتی وقتی برای اولین بار از چسب چاپ‌شده استفاده می‌کنند هیچگاه به روال قبلی خود باز نمی‌گردند.

چاپ چسب سفارشی یعنی چه؟

وقتی قرار است محصولی را برای یک مشتری ارسال کنید، بسته آن محصول می‌تواند تعیین کند که آیا مشتری از شما متنفر می‌شود یا در بهترین حالت فراموشتان می‌کند؛ یا اینکه نه! هر بسته‌ای که ارسال می‌کند مشتری‌های جدیدی به سمت شما روانه می‌کند. به چسب پنج سانتی طرح دار، چسب لوگو نیز گفته می‌شود؛ زیرا می‌توانید لوگوی خود را برای برندسازی روی آن چاپ کنید.

شاید بگویید “بیخیال پسر، مشتری با محتوای داخل بسته کار داره، چسب قراره کنده بشه و تمام!” اما بدانید و آگاه باشید که این مسئله واقعا مهم است. چاپ چسب تبلیغاتی فقط یک هدف را دنبال نمی‌کند. از نظر بصری، تفاوت بین جعبه‌ای که با چسب طرح دار بسته‌بندی شده و جعبه‌ای که از چسب شیشه‌ای ساده برای بسته بندی استفاده کرده‌است زمین تا آسمان را می‌پیماید.

چرا من باید از چسب پنج سانتی طرح دار استفاده کنم؟

می‌خواهیم دلایل متعددی بیان کنیم که سه هیچ بودن چسب پنج سانتی طرح دار در مقابل چسب ساده و معمولی را با تمام وجود درک کنید. درنظر داشته باشید که ما هیچگاه چسب 5 سانتی ساده را زیر سوال نمی‌بریم. هرکدام از انواع چسب‌های پهن برای هدفی طراحی شده‌اند. چسب پنج سانتی طرح دار برای تبلیغات واجب است اما اگر می‌خواهید بسته‌های خود را انبار کنید یا حتی اگر آن‌را ارسال می‌کنید اما نه به عنوان یک فروشگاه آنلاین، هزینه اضافه است. بنابراین چسب پنج سانتی طرح دار در بازاریابی سه هیچ از چسب ساده جلو است اما در اساس کشی یا انبار شاید سه هیچ عقب باشد.

حالا ببینیم چرا در بازاریابی چسب چاپ شده پیروز میدان است.

1. تبلیغ برند و اعتمادسازی

چاپ چسب اختصاصی به برند شما کمک می‌کند تا مورد توجه افراد قرار بگیرد و اعتماد آن‌ها را جلب کند. از لحظه‌ای که بسته خود را مهر و موم می‌کنید و آن را برای ارسال به اداره پست می‌برید تا زمانی که به درب منزل مشتری می‌رسد، هرکسی که بسته را ببیند نام شرکت، لوگو، شعار و غیره شما را نیز می‌بیند و می‌داند که محتویات آن سالم و امن است. همچنین خواهد دانست که شما شرکتی حرفه‌ای و کاربلد هستید و پی بردن به این نکته توسط افراد مساوی است با تبدیل آن مشتریان بالقوه، به مشتریان واقعی.

مشتریان نیز مجددا از شما خرید می‌کنند و حتی شما را به دوستان خود معرفی خواهند کرد و بعد در میان آنها رقابت به وجود خواهد آمد. طوری که اگر از شما خرید نکنند خود را عقب‌تر از دوستان خود تصور خواهند کرد. زیرا مشتری حتی قبل از اینکه بسته خود را باز کنند، چسب پنج سانتی طرح دار شما را می‌بیند و چاپ چسب پنج سانتی توسط شما، به او نشان می‌دهد که چقدر به محصولات و مشتریان خود اهمیت می‌دهید.

2. پولتان در جیبتان می‌ماند

هنگامی که از چسب پنج سانتی طرح دار برای تبلیغ برند خود استفاده می‌کنید، لازم نیست نگران چاپ نام یا لوگوی خود روی جعبه باشید. چاپ چسب اختصاصی یک راه عالی برای ترویج نام تجاری و در عین حال حفظ بودجه است.

جعبه‌های چاپی می‌توانند پرهزینه باشند؛ همچنین احتمالاً به جعبه‌های بزرگ‌تری برای تناسب با لوگوی خود نیاز دارید که به معنای اشغال فضای بیشتر در انبار است. جعبه‌های ساده معمولا قیمت کمتری دارند. شما می‌توانید آنها را در تعداد کمتری نسبت به جعبه‌های چاپ شده خریداری کنید که باعث صرفه جویی در هزینه و انرژی صرف‌شده برای ذخیره سازی می‌شود.

3. امنیت

چسب پنج سانتی طرح دار از محصولات شما در برابر دزدی و دستکاری محافظت می‌کند. برای افراد آسان است که یک تکه نوارچسب ساده را باز کنند و پس از آنکه کارشان با بسته شما تمام شد نوارچسب جدیدی جایگزین آنها کنند. اما اگر آنها چسب اختصاصی منحصر به فرد شما را دستکاری کنند، افرادی که مرسوله را دریافت می‌کنند متوجه خواهند شد. درحال حاضر که ویدیوهایی از عدم امانت‌داری توسط یکی از معروف‌ترین برند‌های حمل و نقل کالا در شبکه‌های اجتماعی پخش شده‌است، داشتن این احساس امنیت مهمتر از همیشه است.

4. ذخیره سازی و حمل و نقل

آیا مرسوله‌های شما محصولاتی ظریف و شکستنی هستند؟ آیا محصول شما باید در دمای خاصی نگهداری شود؟ آیا جعبه حاوی مواد غذایی فاسد شدنی است؟ نوارچسب چاپ شده می‌تواند این موضوعات را به مردم اطلاع دهد. پیام‌هایی مانند «شکستنی» یا «با احتیاط رفتار کنید» یا «به‌محض دریافت در یخچال نگهداری کنید» را روی نوارچسب خود چاپ کنید تا مطمئن شوید محصولاتتان به‌درستی حمل و نگهداری می‌شوند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. تعداد رأی: 0

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش: آقای ملایی
تلفن تماس شماره موبایل: 09127621429
واتساپ چسب تاو واتساپ: کلیک کنید
اینستاگرام چسب تاو اینستاگرام: jcom.ir
ایمیل چسب تاو پست الکترونیکی: info@irtape.ir
اشتراک گذاری