تولید و فروش مستقیم چسب پهن عمده

تولید و فروش مستقیم چسب پهن عمده

چسب پهن عمده کاربردهای زیادی دارد، از همین رو تقاضا برای خرید آن نیز بسیار زیاد است. اما نمی توان از هر تولید کننده چسب پهن آن را خریداری کرد. یکی از بهترین شرکت هایی که در این زمینه فعالیت می کند شرکت چسب تاو است که به عرضه چسب پهن قیمت عمده می پردازد که از کیفیت و بهترین نرخ ممکن در بازار برخوردار است.

خرید چسب پهن عمده با قیمت بسیار مناسب

اگر می خواهید برای خرید چسب پهن عمده با قیمت مناسب اقدام کنید لازم است از یکسری مطالب پیش از خرید آگاهی داشته باشید. از جمله مواردی که روی قیمت عمده چسب پهن 5 سانتی تاثیر مستقیم دارد، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • جنس و مواد تشکیل دهنده چسب
  • میزان کشش
  • میزان چسبندگی و ضخامت
  • باز شدن بی صدا و با صدای چسب
  • زمان تولید چسب پهن
  • اندازه نوار چسب
  • رنگی یا ساده بودن چسب پهن
  • تضمین کیفیت و هزینه های ارسال

البته توجه داشته باشید که مورد آخر، زمانی می تواند در این زمینه تاثیر داشته باشد که شما به صورت آنلاین یا غیر حضوری برای خرید اقدام کنید.

خرید چسب پهن عمده با قیمت بسیارمناسب

فروش عمده چسب پهن با تنوع محصولات و سهولت انتخاب

بسیاری از خرده فروشان زمانی که برای خرید چسب پهن عمده اقدام می کنند به تنوع آن نیز توجه دارند، اگر شما هم می خواهید چسب پهن را با تنوع بالا خریداری کنید، توصیه می کنیم به شرکت چسب تاو مراجعه کنید. زیرا علاوه بر این که محصولات متنوعی را به عرضه می رسانند کیفیت و قیمت بسیار مناسبی نیز برای هر یک از محصولات خود در نظر گرفته است. به طور مثال تنوع محصولات آن ها به شرح زیر است:

  • تولید چسب های نواری در طول های 90، 180، 300 و 500 یارد
  • تولید انواع چسب های پهن در عرض 2 تا 128 سانتی متر
  • تولید چسب پهن در میکرون های متنوع 30 تا 60 میکرون

چسب پهن عمده با تنوع محصولات و سهولت انتخاب

امکان چاپ بر روی چسب با خرید چسب پهن عمده

به طور کلی نوار چسب ها در از لحاظ ظاهری در دو نوع طرح دار و بدون طرح تولید می شوند، بسته به این که مشتری چه نوع چسبی نیاز دارد می تواند سفارش خود را به در سایت شرکت تولید کننده مد نظر ثبت کند. چاپ چسب پهن از مزیت هایی نیز برخوردار است که از جمله این مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برای برند نوعی تبلیغ به شمار می رود.
  • به دلیل این که چاپ از قسمت داخل چسب انجام می شود استحکام آن بیشتر است.
  • محصولات را می توان به صورت اختصاصی بسته بندی کرد.

امکان چاپ برروی چسب با خرید چسب پهن عمده

فروش چسب پهن بصورت عمده و ارسال سریع به سراسر کشور

امروزه خرید عمده چسب پهن نیز به صورت اینترنتی جایگزین خرید به صورت حضوری شده است. قطعا این روش خرید مزیت هایی به همراه دارد که چنین محبوبیت پیدا کرده است.

سرعت در خرید، صرفه جویی در زمان، مناسب بودن قیمت، امکان خرید در هر مکان و… از جمله این مزیت ها به شمار می رود.

اما مزیت دیگری نیز در این میان وجود دارد که از اهمیت ویژه ای برخوردار است البته شاید همه فروشگاه های اینترنتی از آن بهره مند نباشند که آن هم ارسال سریع به سراسر کشور است. شرکت چسب تاو که در زمینه تولید و پخش چسب پهن عمده فعالیت دارد این امکان را به خریداران می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن سفارشات را به دستشان برساند.

قیمت نازل انواع چسب پهن مستقیم از کارخانه

اگر تا به این قیمت از مقاله را با دقت مطالعه کرده باشید، می دانید که چسب پهن عمده که به طور مستقیم از کارخانه چسب تاو خریداری شود، قیمت عمده متناسبی دارد. اما قیمت عمده چسب کارتن به عوامل مختلفی از جمله میزان چسبندگی و طول چسب پهن وابسته است.

همچنین هنگام خرید عمده چسب کارتن نباید تنها به قیمت عمده چسب پهن توجه کرد. زیرا همیشه ارزان بودن نشان از کیفیت یک محصول نیست.

در صورتی که قصد دارید محصولات مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری کنید به سایت مورد نظر دقت کنید و حتما با پشتیبانی بخش فروش آن در تماس باشید و جدای از دریافت مشاوره، تلاش کنید تا از نزدیکترین مرکز پخش عمده چسب پهن خرید خود را انجام دهید تا برای دریافت بار خود، هزینه ارسال کمتری پرداخت کنید.

اما زمانی که قصد خرید عمده چسب پهن از شرکت تاو را داشته باشید، به دلیل اینکه قیمت عمده محصولات آن رقابتی هستند، تفاوتی ندارد که از کجای کشور از آن خرید می‌کنید. چرا که حتی با پرداخت هزینه های باربری هم، قیمت عمده نهایی نوار چسب پهن تاو برایتان مقرون به صرفه تر خواهد بود.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5 / 5. تعداد رأی: 1

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش: آقای ملایی
تلفن تماس شماره موبایل: 09127621429
واتساپ چسب تاو واتساپ: کلیک کنید
اینستاگرام چسب تاو اینستاگرام: jcom.ir
ایمیل چسب تاو پست الکترونیکی: info@irtape.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *