چاپ چسب شیشه ای

معرفی شرکت برتر چاپ روی چسب ایران + 6 مزایای چسب های طرح دار

در زمینه چاپ روی چسب شرکت های مختلفی در ایران فعالیت دارند که ممکن است هر کدام آنها از مزیت های خاص خود برخوردار باشند. اما چنانچه قصد دارید با برترین تولید کننده چسب های طرح دار آشنا شوید، ادامه این مقاله را دنبال کنید.

معرفی برترین کارخانه چاپ چسب

عوامل متعددی در زمان چاپ روی چسب اهمیت دارند که از مهمترین آنها قیمت محصولات منتخب برای سفارش است. مورد قابل توجه بعدی نیز نوع چاپ است که روش چاپ، در بی کیفیت یا با کیفیت بودن میزان چاپ و وضوح طرح شما بسیار اهمیت دارد.

با توجه به موارد مطرح شده و همچنین با توجه به شرکت های مختلف خدمات دهنده این حوزه در کشور، به کدام تولید کننده می‌توان مراجعه نمود که تناسب قیمت و کیفیت را داشته باشد؟

در پاسخ به این سوال، شما را با چسب تاو که جزو برترین مراکز چاپ چسب می‌باشد، آشنا خواهیم کرد. این تولید کننده، ید طولایی در صنعت تولید چسب پهن در ایران دارد که از دلایل حضور موفق این شرکت تا به امروز، تولید محصولات مرغوب و عرضه آنها با بهترین نرخ ممکن بوده است.

انواع روش های چاپ چسب در چسب تاو

همانطور که در بخش قبلی عنوان کردیم، نوع چاپ روی چسب بر روی کیفیت نهایی محصول بسیار اثرگذار است.

به طور کلی دو روش اصلی در چاپ وجود دارند و اکثر تولید کنندگان چسب نواری ایرانی این دو روش را برای انجام سفارش مشتریان دنبال میکنند که عبارتند از:

  1. چاپ روی چسب با سیلندر
  2. چاپ روی چسب با کلیشه

یکی از مزیت های چسب تاو برای انجام چاپ لوگو روی چسب پهن، وجود این دو روش در زمان چاپ است که مشتریان با توجه به نیاز خود می‌توانند روش چاپ را انتخاب کنند. اما تفاوت چاپ روی چسب به صورت سیلندر با کلیشه چیست؟

معرفی چاپ روی چسب با سیلندر و کلیشه (مزایا و معایب هر یک)

سیلندر قطعه ای فولادی یا فلزی است که برای هر طرح و لوگویی به صورت مجزا باید تولید شود. سفارس سیلندر برای چاپ چسب نواری این مزیت را دارد که لوگو و طرح مورد نظر خود را با بالاترین وضوح ممکن روی چسب نواری پهن یا تحریر چاپ کنید. در کنار مزیت، تنها مشکلی که در چاپ چسب با سیلندر وجود دارد، تیراژ بالا و حداقل 1000 حلقه ای نوار چسب هاست که باعث می‌شود تا سازمان های کوچک که به مقدار کمی از چسب تبلیغاتی نیاز دارند نتوانند این روش با کیفیت را برای چاپ برگزینند.

اما چاپ چسب نواری به صورت کلیشه چیست؟ کلیشه، قالبی ژلاتین مانند است که همچون شابلون روی چسب قرار میگیرد و با رنگ ریزی روی آن، طرح مورد نظر روی نوار چسب نقش می‌بندد. این روش در مقایسه با چاپ به صورت سیلندر دارای محدودیت در انتخاب رنگ های مختلف است. به این صورت که تنها یک یا دو رنگ را می‌توانید در چاپ خود استفاده کنید. اما در روش سیلندر، طرح خود را با هر تعداد رنگ می‌توانید روی چسب به چاپ برسانید.

از دیگر معایب چاپ به صورت کلیشه، باز کردن چسب نواری و رول کردن مجدد آن است که سبب افت چسبندگی نوار چسب می‌شود. اما چاپ با سیلندر قبل از رول شدن چسب روی بوبین صورت میگیرد که تاثیری در چسبندگی ندارد.

همچنین کیفیت چاپ با کلیشه در مقایسه با سیلندر پایین تر است که اکثر مشتریان تنها بخاطر تفاوت جزئی قیمت و همچنین مزیت سفارش در تیراژ کم و حتی زیر 100 حلقه، این روش را انتخاب می‌کنند.

مزایای چاپ روی چسب و استفاده از آن در کسب و کار

بیایید ببینیم چاپ چسب شیشه ای چگونه می‌تواند یک استراتژی فوق‌العاده برای شما باشد و استفاده از چسب شیشه‌ای چاپ شده چگونه می‌تواند گوی رقابت را از چنگ همکاران‌تان خارج کرده و در دست شما قرار دهد.

چاپ چسب شیشه ای رضایت مشتری را افزایش می‌دهد

برای اینکه نه تنها مشتریان فعال خود را حفظ کنید، بلکه مطمئن شوید که مشتریان جدید نیز پس از یک بار خرید، به شما وفادار خواهند شد و به اصطلاح کف بازار، «مشتری ثابت شما» خواهند شد، لازم است که رضایت آن‌ها را افزایش دهید. مشتریان باید وقتی از شما خرید می‌کنند احساس فوق‌العاده‌ای داشته باشند.

این یکی از بخش‌های حیاتی در همه صنایع و کسب و کارها است؛ به ویژه در بازار آنلاین، که در آن صاحبان مشاغل فرصتی برای ارتباط حضوری با مشتریان خود و ایجاد ارتباطات بین فردی ندارند. پس با چاپ چسب شیشه ای، به مشتری خود می‌گویید که جزئیات برای‌تان اهمیت دارد، برای مشتری خود احترام ویژه قائل هستید و با تمام توان تلاش می‌کنید تا بهترین تجربه را برای آن‌ها فراهم کنید.

اگر این کار ها را انجام دهید، کدام مشتری می‌تواند به شما پشت کند و از رقیب‌تان خرید کند؟

چاپ چسب شیشه ای اطلاعات مرتبط را منتقل می‌کند

اگر لازم است که روی جعبه‌های خود اطلاعاتی را ثبت کنید که هنگام حمل و ذخیره‌سازی جعبه‌ها حتما باید به سمع و بصر افراد برسد، مانند «شکستنی»، «با احتیاط حمل شود»، «دور از آفتاب نگهداری شود» و چنین عباراتی، می‌توانید آن‌ها را روی چسب شیشه ای چاپ کنید.

انجام این کار به کارگران و حمل‌کنندگان تاکید می‌کند که باید با محصولات شما در هنگام حمل و نقل به درستی رفتار کنند و جعبه‌ها را در شرایطی که شما دوست دارید، به دست مصرف‌کننده برساند.

داستان به همین جا ختم نمی‌شود. زیرا هنگامی که محصول به دست مشتری شما می‌رسد، چاپ چسب شیشه ای توسط شما و ثبت این اطلاعات مهم روی کارتن، به او کمک می‌کند تا جعبه را به درستی ذخیره کند. این، یعنی شما به مشتری خود اهمیت می‌دهید و اهمیت شما به مشتری، یعنی او شما را دوست خواهد داشت.

چاپ چسب شیشه ای

چاپ چسب شیشه ای هزینه های کارتن را کاهش می دهد

هنگامی که از چاپ چسب شیشه ای برای برندسازی استفاده می‌کنید، هزینه‌های خود را تا حد زیادی کاهش می‌دهید. زیرا برای برندسازی آفلاین از طریق اطلاعاتی که روی جعبه‌ها ثبت می‌کنید (کاری که دیجی‌کالا و Amazon انجام می‌دهند)، باید کارتن‌های چاپ‌شده زیادی را در دست داشته باشید. این یعنی اولا لازم است هزینه زیادی برای چاپ سفارشی کارتن‌های خود بپردازید، دوما به فضای زیادی نیاز دارید تا این کارتن‌ها را ذخیره‌سازی کنید. هزینه در هزینه!

اما تهیه کارتن‌های ساده هزینه کمتری دارد و همچنین می‌توان آنها را در مقادیر کمتری خریداری کرد. این دو عامل باعث صرفه‌جویی در هزینه و فضای شما نیز می‌شود.

پس برندسازی چه می‌شود؟ اینجاست که می‌توانید روی کارخانه تولید چسب تاو حساب کنید. ما گزینه‌های مختلفی برای چاپ چسب شیشه ای در اختیار شما می‌گذاریم تا هر کدام که خواستید انتخاب کنید. انجام تغییری کوچک در فرایند برندسازی شرکت‌تان، یعنی انتقال از چاپ کارتن به چاپ چسب شیشه ای، هزینه را کاهش می‌دهد اما بازدهی همان است. البته این تنها منفعتی نیست که از چاپ چسب شیشه ای به دست می‌آورید. مقالات متعددی که در این زمینه داریم را بخوانید.

برندینگ

در محیط کسب و کار، صرف نظر از اینکه شرکت شما چقدر بزرگ یا کوچک است، چقدر مطرح یا کمتر شناخته‌شده است، چقدر شلوغ و چقدر خلوت است، نحوه ارائه محصول به اندازه کیفیت آن اهمیت دارد. این‌ها دلایل و جزئیات ریزی هستند که رعایت کردن‌شان باعث می‌شود دیجی‌کالا و آمازون حتی در شرایط بد اقتصادی نیز آب در دل‌شان تکان نخورد و با قدرت نه تنها به مسیر خود ادامه دهند، بلکه روز به روز بزرگ‌تر و پیشرفته‌تر شوند.

باور کنید یا نه، چاپ چسب شیشه ای تأثیر زیادی بر مشتریان دارد. هر شرکت بزرگی که می‌شناسیم سرمایه‌گذاری زیادی روی تبلیغات، نظرسنجی مصرف‌کنندگان، نوارچسب‌های چاپ شده سفارشی، بسته‌بندی، طراحی لوگو، طراحان گرافیک و بسیاری از موارد دیگر انجام می‌دهد. شما می‌خواهید در کسب و کار دیده شوید و بفروشید. پس باید حتی روی جعبه‌های خود و نوارچسبی که برای بسته‌بندی آن‌ها استفاده می‌کنید، به عنوان بیلبورد حساب باز کنید.

سایت یا پیج‌تان جدید است؟ نمی‌توانید رپورتاژ‌های گران‌قیمت بخرید و چندین میلیون به یک اینفلوئنسر بدهید تا یک تبلیغ ۱۵ ثانیه‌ای را یک روز برای شما استوری کند؟ نمی‌توانید چندین میلیون تومان خرج یک کلیپ تبلیغاتی کنید و چندصد میلیون تومان به صدا و سیما بدهید تا ده ثانیه برای شما آگهی بازرگانی پخش کند؟ هیچ اشکالی ندارد. چاپ چسب شیشه ای نیز شما را به مردم نشان می‌دهد. این کار را انجام دهید، رشد کنید و سپس به جایی برسید که آگهی‌های بازرگانی قبل از فینال جام جهانی را از آن خود گردانید.

چاپ چسب شیشه ای آگاهی از برند (Brand Awarness) را افزایش می‌دهد

هرچه فرصت‌های بیشتری برای نمایش برند و لوگوی خود برای عموم مردم داشته باشید، بهتر خواهد بود. مردم پس از دیدن نام و لوگوی برند شما از وجود آن مطلع می‌شوند. سپس اگر با نیاز خاصی برای کالاهای خود مواجه شوند و با برند شما مواجه گردند، به احتمال زیاد از شما خرید خواهند کرد. زیرا از قبل برند شما را دیده و با آن آشنا بوده‌اند.

10 دلیل اصلی چاپ روی چسب پهن برای هر کسب و کار

چاپ چسب سفارشی یک فرصت عالی برای بازاریابی و برندسازی برای کسب‌وکار شما است و البته کاربردهای دیگری نیز در تجارت دارد. اگر محصولی را می‌فروشید، به یک بسته‌بندی عالی نیاز دارید.

شما باید طرحی که روی چسب چاپ می‌کنید را با در نظر گرفتن شخصیت، روحیات، علایق و سلایق کاربر نهایی ایجاد کنید. به‌راحتی می‌توانید از چسب پهن چاپ‌شده برای بازتاب رنگ‌های برند خود در دنیا استفاده کنید. اگر لوگو دارید، می‌توانید آن‌را روی چسب چاپ کرده و از آن برای انتقال پیام برند خود استفاده کنید.

به ما آموخته‌اند که یک بسته‌بندی عالی یعنی فقط بسته‌بندی مناسب محصول و ارسال آن برای مشتریان. این طرز فکر غلط نیست، اما ناقص است. اگر نتوانید منحصر به فرد بودن نام تجاری خود را برای مشتریان آشکار کنید، آن‌ها تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت و ممکن است هیچگاه برای خرید مجدد سراغ شما نیایند.

بنابراین، در اینجا 10 دلیل اصلی برای چاپ چسب کارتن آورده شده است:

  1. ایمنی بسته ها را تضمین می‌کند.
  2. برای شرکت شما به خوبی برندسازی میکند.
  3. رضایت مشتری را بهبود می‌بخشد.
  4. شناسایی بسته شما را آسانتر می‌کند.
  5. شما را حرفه‌ای نشان می‌دهد
  6. بازاریابی مقرون به صرفه ای میباشد.
  7. به انتقال جزئیات خاص محصول کمک می‌کند.
  8. به شناسایی سرقت و دستبرد به بسته ها کمک می‌کند.
  9. هزینه‌های بسته بندی را کاهش می‌دهد.
  10. فروش را افزایش می‌دهد

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. تعداد رأی: 0

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش: آقای ملایی
تلفن تماس شماره موبایل: 09127621429
واتساپ چسب تاو واتساپ: کلیک کنید
اینستاگرام چسب تاو اینستاگرام: jcom.ir
ایمیل چسب تاو پست الکترونیکی: info@irtape.ir
اشتراک گذاری