چسب پهن برای بسته بندی

استاد استفاده از چسب پهن برای بسته بندی شوید

دقیقا درست است؛ تیتر دقیق و واضح نوشته شده. قرار است در این مقاله چگونگی استفاده از چسب پهن برای بسته بندی را آموزش دهیم. فکر می‌کنید ساده است؟ چسب را باز می‌کنیم و روی بسته می‌کشیم؟ پس لطفا ادامه این مقاله از مجموعه مقالات چسب تاو را مطالعه فرمایید!

چسب پهن برای بسته بندی کارتن‌هایی که در اثاث کشی، ارسال مرسولات، انبار کردن و… استفاده می‌شود اصلی‌ترین جزء است. البته در حقیقت اصلی ترین جزء آن چیزی است که داخل کارتن می‌گذارید اما بدون چسب پهن، عملا بسته بندی‌ای انجام نخواهد شد. نوار چسب است که یک بسته را “بسته” نگه می‌دارد.

انواع نوار چسب پهن برای بسته بندی

انواع و اقسام مختلفی از نوار چسب پهن وجود دارد. اما وقتی نوبت به استفاده از چسب پهن برای بسته بندی می‌رسد، دو نوع بسیار رایج و محبوب وجود دارد:

  • نوارچسب پهن شیشه‌ای
  • نوارچسب پهن کاغذی

هر کدام از موارد بالا کاربردی مخصوص به خود دارند، همچنین مزایا و معایبی. مثلا از مزایای چسب کاغذی به قابل بازیافت بودن و همچنین ضددستکاری‌سازی بسته‌ها اشاره کرد. تنها عیبی هم که دارد این است که غیر از بسته بندی جعبه‌های کارتنی به درد هیچ کار دیگری نمی‌خورد و اصلا به سطح دیگری نمی‌چسبد. قبلا درباره انواع چسب‌های پهن در مقاله دیگری از همین وبسایت بحث مفصلی کرده‌ایم که در صورت علاقه می‌توانید از لینک زیر به آن دسترسی پیدا کنید.

<= چسب 5 سانتی و انواع آن؛ یادگیری همه‌چیز در 5 دقیقه =>

بهترین روش استفاده از چسب بسته بندی

روش استفاده از چسب پهن برای بسته بندی بسیار ساده است و چسب‌کاری کارتن آسان‌ترین مرحله آن است. برای برخی از افراد (از جمله خود من) استفاده از چسب حتی لذت بخش است و آنها از صدای باز شدن چسب حس خوبی دریافت می‌کنند. با این‌حال در همین مرحله ساده باید دقت بالایی به‌کار رود. زیرا در غیر این‌صورت ممکن است ناگهان به خود بیاییم و ببینیم که در محاصره چندین متر چسب هدر رفته هستیم که به پر و پای ما پیچیده‌اند. این اتفاق نه تنها بسیار رو مخ و اعصاب خوردکن است بلکه اصراف نیز هست و پول ما هدر می‌رود.

در این مقاله توصیه‌هایی به شما ارائه می‌کنیم تا به شما کمک کنیم بیشترین بهره را ببرید.

ابتدا فکر استفاده از سلفون را از ذهن محترم حود پاکسازی کنید. سلفون نواریست بسیار کاربردی اما در بسته‌بندی فقط به این درد می‌خورد که خودش را به عنوان محموله داخل بسته‌بندی قرار دهیم. نکته دوم این این است که چسب پهنی که استفاده می‌کنیم مخصوص برای بسته‌بندی طراحی شده باشد. به آن نوار بسته بندی می‌گویند.

نوار بسته بندی از یک ماده محکم و چسبنده ساخته شده است که برای بستن جعبه‌ها و کارتن‌ها و حتی برخی جعبه‌های چوبی، محکم و دارای دوامی مناسب است. اتصال محکمی که چسب بسته‌بندی ایجاد می‌کند، باعث می‌شود که نوار در حین حمل و نقل یا انبار کردن کالا ها از بسته جدا نشود که اگر شود، ممکن است با باز شدن بسته عواقب مخربی به بار آید. مطمئن شوید که از نوار مناسب برای بسته بندی استفاده می‎‌‌کنید.

دستگاه چسب پهن (چسب کش)

اگر از بسیار زیاد از چسب پهن برای بسته‌بندی استفاده می‌کنید و سر و کار زیادی با چسب و کارتن دارید چسب کش بسیار برای شما مفید خواهد بود. چرا که می‌تواند انجام کار را بسیار بسیار سریع و ساده کند. چسب را در یک خط صاف 180 درجه روی درز کارتن می‌کشد، به هیچ هوایی اجازه ماندن زیر چسب و به هیچ حبابی اجازه ایجاد شدن نمی‌دهد. خلاصه که ضایعات را کاهش و کارایی را افزایش می‌دهد.

چسب‌کش‌ها انواع مختلف زیادی دارند. ما در این مقاله با رایج‌ترین آن‌ها یعنی مدل تپانچه‌ای سر و کار داریم. چسب کش تپانچه‌ای وسیله دستی کوچکی است که همه نیازهای شما برای یک چسب‌کاری تر و تمیز را برطرف می‌سازد. استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و معمولا در همان تلاش اول می‌توانید دستگاه را راه‌اندازی کنید. اما اگر همچنان تمایل به آموزش داشتید، به آسانی و با یک جستجوی ساده می‌توانید به ویدیوهای آموزشی موجود در اینترنت دسترسی پیدا کنید و هم راه‌اندازی و هم استفاده از این دستگاه را بیاموزید.

در آخر اینکه…

استفاده از چسب پهن برای بسته بندی در تمام فروشگاه‌های بزرگ، کسب‌وکارهای اینترنتی، انبارها، اثاث‌کشی و… کاربرد دارد. ما در این مقاله از مجله چسب تاو، به مخاطبین عزیز خود نکاتی درباره چسب پهن، انواع آن و بهترین روش استفاده از آن برای بسته‌بندی را ارائه دادیم.

همچنین یک وسیله بسیار محبوب و رایج به نام دستگاه چسب پهن یا همان چسب‌کش را معرفی کردیم که روند بسته‌بندی را بسیار سریع‌تر، بسیار آسان‌تر، بسیار تروتمیزتر و بسیار حرفه‌ای‌تر می‌سازد.

امیدواریم مقاله‌ای که مطالعه فرمودید نیاز شما را کاملا رفع کرده باشد. اما برای هرگونه سوال، ابهام، درخواست مقاله و اصلا هر سخنی که دوست داشتید به گوش ما برسانید، قسمت نظرات همین پست تعبیه شده‌است و ما آماده پاسخگویی به شما هستیم.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. تعداد رأی: 0

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش: آقای ملایی
تلفن تماس شماره موبایل: 09127621429
واتساپ چسب تاو واتساپ: کلیک کنید
اینستاگرام چسب تاو اینستاگرام: jcom.ir
ایمیل چسب تاو پست الکترونیکی: info@irtape.ir
اشتراک گذاری