لیست قیمت انواع چسب از شرکت تولید کننده چسب پهن

لیست قیمت انواع چسب از شرکت تولید کننده چسب پهن

سالهاست که کارخانه چسب تاو از توانا ترین تولید کنندگان چسب می باشد، تنوع محصولات تولید شده در چسب تاو بسیار زیاد بوده و دارای کیفیت بالایی هستند، امروز قصد داریم شما را با خدمات و همچنین انواع محصولات این کارخانه آشنا سازیم.

خرید انواع چسب پهن از شرکت تولید کننده چسب پهن

چسب تاو در زمینه تولید چسب نواری فعالیت دارد، چسب های نواری در یارد های مختلف و همچنین طرح های گوناگون، چسب شیشه ای، چسب پهن کتاب، چسب کارتن تنها جزوی از محصولات متنوع این شرکت است. برای خرید انواع این محصولات می توانید به نمایندگی مرکزی کارخانه مراجعه کرده یا با شماره های تماس مشاوران فروش ارتباط برقرار کنید. تنوع محصولات در این کارخانه بسیار بالا بوده به همین دلیل اگر قصد خرید دارید نگران نباشید چرا که هر آنچه لازم داشته باشید می توانید از این تولید کننده خریداری کنید. به راستی که نام کارخانه چسب تاو در لیست شرکت های تولید کننده چسب در ایران می درخشد.

خرید انواع چسب پهن ازشرکت تولید کننده چسب پهن

امکان چاپ روی چسب با سفارش از شرکت تولید کننده چسب پهن

چسب تاو را می توان کارخانه تولید چسب شیشه ای دانست، چسب های شیشه ای نوعی از چسب های نواری است که شفافیت بسیاری دارد به این صورت که هیچ ردی روی محصولی که قرار است چشبانده شوند بر جای نمی گذارد. یکی از امتیازاتی که چسب های نواری تولید شده در چسب تاو این است که امکان چاپ طرح های مختلف بر روی چسب ها فراهم شده، شاید بپرسید که این مسئله مزیت خاصی محسوب نمی شود؛ اما کاملا در اشتباهید چرا که با چاپ طرح های مختلف بر روی چسب نواری می توانید در زمینه ی تبلیغات کار نوینی انجام دهید. برای مثال می توانید آیدی آنلاین شاپ خود یا شماره مغازه خود را بر روی آن چاپ کرده و به عنوان اشانتیون به مشتریان خود هدیه دهید.

امکان چاپ روی چسب با سفارش از شرکت تولید کننده چسب پهن

کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات شرکت تولید کننده چسب پهن

چسب تاو یک شرکت نوین با بهترین ماشین آلات تولید است، ماشین آلاتی که کارخانه چسب تاو برای تولید محصولاتش استفاده می کند با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده و دارای کیفیت بسیار بالایی هستند. این مسئله باعث شده این شرکت جزو برترین کارگاه های تولید چسب برق به حساب آیند.ویژگی هایی چون چسبندگی بالا، تنوع زیاد، مقاومت در برابر عوامل محیطی تنها بخشی از مزایای محصولات شرکت چسب تاو است. به علاوه این کارخانه را می توان بزرگ ترین تولید کننده چسب پهن دانست که محصولات خود را به صورت غیر حضوری به فروش می رساند. این مسئله باعث می شود که قیمت چسب های تولید شده توسط این کارخانه به نسبت سایر تولید کنندگان مناسب تر باشد.

کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولات شرکت تولید کننده چسب پهن

ارسال به سراسرکشورمستقیم از شرکت تولید چسب

همانطور که در بالا گفتیم درصد بسیار زیادی از فروش شرکت مربوط به فروش غیر حضوری می باشد، به همین دلیل نیز منطقی است که چسب تاو تلاش کند در زمینه ارسال و بسته بندی محصولات نظر مشتریان را جلب کند. در این راستا شرکت چسب تاو با داشتن کارکنانی مجرب در قسمت های بسته بندی و ارسال تلاش زیادی می کند که تمامی مشتریان رضایت خود را اعلام کنند. به جرئت می توان گفت بسته بندی بی نقص و ارسال در سریع ترین زمان ممکن باعث شده نام چسب تاو جزو برترین و بزرگ ترین تولید کننده چسب پهن در ایران باشد. پس اگر قصد خرید محصولات چسبی دارد لحظه ای برای خرید از کارخانه چسب تاو درنگ نکیند.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

5 / 5. تعداد رأی: 1

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش: آقای ملایی
تلفن تماس شماره موبایل: 09127621429
واتساپ چسب تاو واتساپ: کلیک کنید
اینستاگرام چسب تاو اینستاگرام: jcom.ir
ایمیل چسب تاو پست الکترونیکی: info@irtape.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *