کارخانه تولید چسب کارتن با فروش عمده و مستقیم محصولات

کارخانه تولید کننده چسب کارتن با فروش عمده و مستقیم محصولات

امروز می خواهیم شما را با برترین تولید کننده چسب کارتن در ایران آشنا سازیم. چرا که با توجه به کاربرد های مختلف؛ چسب ها انواع متفاوتی نیز دارند و برای انتخاب بهترین چسب برای کارتن و بسته بندی باید اطلاعات کافی در رابطه با روش انتخاب نوع چسب را داشته باشید که در ادامه میخواهیم به صورت کامل شما را با نوع چسب مناسب شما  و همچنین بهترین تولید کننده این محصول جهت خرید عمده چسب کارتن را معرفی کنیم.

خرید عمده و بدون واسطه از تولید کننده چسب کارتن

کارخانه چسب تاو یک تولید کننده چسب کارتن با کیفیت برتر در ایران است که با تولید انبوه روزانه توانسته درصد بسیار زیادی از نیاز بازار را تامین کند.

معمولا برای کارتن ها و بسته بندی آنها از چسب پهن استفاده میکنند که کارخانه چسب تاو را می توان فعالترین تولیدی چسب پهن دانست. این تولید کننده توانسته با اندیشیدن تهمیداتی قیمت کمتری را بدون کاهش کیفیت بر روی محصولات خود بگذارد.

محصولات این کارخانه را می توانید بدون واسطه از خود کارخانه دریافت کرده و به همین دلیل خرید به صورت عمده از این تولید کننده دارای قیمت بسیار پایین تری نسبت به دیگر برندها و تولید کننده های چسب می باشد و این مسئله تا حدود زیادی به عملکرد کارخانه چسب تاو در حذف هزینه های اضافی دارد.

باید بگوییم که چسب های کارتن از جمله پر کاربرد ترین چسب هایی هستند که روزانه مورد استفاده قرار می گیرند، از این رو این تولید کننده چسب کارتن یعنی شرکت چسب تاو توانسته در این زمینه فروش بسیار بالایی داشته باشد.

خرید عمده و بدون واسطه ازتولید کننده چسب کارتن

فروش و ارسال انواع چسب کارتن به سراسر کشور توسط تولید کننده چسب کارتن بصورت مستقیم

امروزه با فراگیر شدن خرید تلفنی و اینترنتی افراد زیادی ترجیح به خرید به صورت غیر حضوری میکنند و با توجه به این موضوع این تولید کننده چسب کارتن تمام بستر های مورد نیاز را برای این امر تشکیل و توسعه داده است. بدین منظور تولید کننده چسب کارتن تاو با استخدام افرادی بیشتر به عنوان مشاوران فروش و آموزش و معرفی کامل خصوصیات محصولات به آنها، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده که مشتریان از سراسر کشور بتوانند محصولات خود را به صورت غیر حضوری و مستقیم از این تولید کننده سفارش دهند.

علاوه بر این وب سایت فروش چسب تاو نیز یکی از راه های سفارش غیر حضوری محصولات چسبی است که تمام راه های ارتباطی با شرکت نیز در این سایت مندرج شده است. ارسال سفارشات مشتریان در کمترین زمان ممکن و امنیت کامل باعث شده چسب تاو یکی از قدرتمند ترین و بزرگترین کارخانه های چسب ایران شود.

در پایان این بخش نیز لازم دانستیم برخی از نوار چسب هایی که برای بسته بندی کارتن ها مورد استفاده قرار میگیرند و توسط چسب تاو تولید میشوند را به شما معرفی کنیم. همچنین دقت داشته باشید لیست زیر تنها اشاره به محصولات است و اینکه کدام یک با نیاز شما برابری میکند را میتوانید از کارشناسان فروش این شرکت سوال کنید. نوار چسب های کارتن تولید شده در این شرکت به عبارت زیر میباشند:

  • چسب پهن 5 سانت: در چسبندگی های 33 الی 65 میکرون و یارد های 90 الی 500 یارد
  • چسب پهن 7 سانت: در چسبندگی های 33 الی 65 میکرون و یارد های 90 الی 500 یارد
  • چسب پهن 10 سانت: در چسبندگی های 33 الی 65 میکرون و یارد های 90 الی 500 یارد
  • و …

لازم به ذکر است با توجه به اینکه برخی و یا بسیاری از شرکت های بزرگ برای چسب کارتن مورد نیاز خود، نیاز به چاپ طرح و لوگوی اختصاصی دارند، این امر نیز توسط این تولید کننده چسب کارتن یعنی چسب تاو با بهترین کیفیت و قیمت به انجام میرسد.

فروش و ارسال به سراسر کشورتوسط تولید کننده چسب کارتن

نرخ قیمت از تولید کننده چسب کارتن

کارخانه چسب تاو به عنوان تولید کننده چسب کارتن توانسته درصد رضایت بسیار بالایی را از مشتریان خود داشته باشد. نرخ قیمت محصولاتی که در این شرکت تولید می شود به نسبت کیفیت محصولات بسیار پایین تر می باشد و با توجه به تنوع بالا و قیمت های متغیر نمیتوان نرخ مشخصی را در این مطلب مشخص کرد.

اگر شما قصد خرید عمده چسب و بالاخص چسب پهن بسته بندی کارتن را دارید همانطور که در بالا نیز گفته شد میتوانید با مشاوران فروش تماس بگیرد و از این طریق با مناسبترین نوع آن برای شما و قیمت محصولات آگاهی کامل پیدا کنید.

علاوه بر آن مشاوران فروش این تولید کننده چسب کارتن، اطلاعات بسیار کاملی درباره ی محصولات من جمله چسب های پهن مناسب بسته بندی دارند و می توانند شما را برای تجربه بهترین خرید راهنمایی کنند.

در صورتی که شما فردی بازاری باشید و از قیمت محصولات موجود در بازار اطلاع داشته باشید کاملا متوجه میشوید که شرکت چسب تاو قیمتی بسیار مناسب بر روی محصولاتش قرار داده، از این رو این کارخانه لایق آن است که نامش در لیست برترین شرکت های تولید کننده چسب در ایران بدرخشد.

نرخ قیمت از تولید کننده چسب کارتن

پاسخگویی و خدمات پس از فروش بصورت تمام وقت

خدمات پس از فروش یکی از مهم ترین ویژگی هایی تولید کننده های مختلف می باشد، و از آنجا که کارخانه چسب تاو به عنوان تولید کننده چسب کارتن در ایران فعالیت میکند، این شرکت نیز خدمات پس از فروش و قبل از فروش متفاوتی را برای مشتریان در نظر گرفته است.

مشاوران این تولید کننده چسب کارتن که در قسمت فروش مشغول به کار هستند پس از فروش محصولات تا زمانی که محصول در سلامت کامل و در اسرع وقت به دست شما می رسد با شما در ارتباط خواهند بود. این مشاوران در صورتی که رضایت شما را نسبت به نوع محصول دریافت نکنند از شما می خواهند محصول را عودت دهند و در صورت رضایت محصول جدید را برای شما ارسال می کنند که این اتفاقی بسیار نادر در میان محصولات این شرکت است. پس شما می توانید با خیال راحت محصولات کارخانه چسب تاو را خریداری کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. تعداد رأی: 0

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش: آقای ملایی
تلفن تماس شماره موبایل: 09127621429
واتساپ چسب تاو واتساپ: کلیک کنید
اینستاگرام چسب تاو اینستاگرام: jcom.ir
ایمیل چسب تاو پست الکترونیکی: info@irtape.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *