کارخانه تولید چسب پهن با فروش عمده بصورت مستقیم

تولید کننده ایرانی چسب پهن [5 تا 10 سانتی متر] + با چسبندگی فوق العاده عالی

چسب تاو از جمله تولید کننده های چسب پهن در ایران است، این کارخانه تولید کننده یکی از بزرگترین تولید کننده های چسب می باشد که درصد بسیار زیادی از مصرف بازار را تامین می کند. در ادامه قصد داریم خدمات و همچنین محصولات این شرکت را با شما بررسی کنیم.

خرید عمده از کارخانه تولید چسب پهن تاو

در کارخانه چسب تاو تولید چسب پهن، یکی از محصولات پر رونق کارخانه است، قیمت دستگاه ها و تجهیزات تولید چسب پهن که در این کارخانه کار می کند بسیار بالا بوده و دارای استاندارد های جهانی است، به همین دلیل نیز کیفیت چسب های پهن بسیار بالا بوده و دارای چسبندگی زیادی می باشد.

از آنجایی که کارخانه چسب تاو دفاتر فروش متعددی در سراسر ایران ندارد و هزینه هایی مانند پول کرایه دفتر، پورسانت دلال و فروشنده روی محصولاتش نمی کشد پس قیمت عمده چسب پهن در این شرکت بسیار مقرون به صرفه و اقتصادی است. توجه داشته باشید که برای خرید عمده نوار چسب هر شرکتی به مسائلی مانند قیمت، کیفیت و خصوصا نحوه تعامل و ارتباط با فروشنده در نظر داشته باشید.

خرید عمده از کارخانه تولید چسب پهن تاو

خرید عمده از کارخانه تولید چسب پهن تاو

ارسال بدون واسطه محصولات از کارخانه تولید چسب پهن

باید بدانید که کارخانه چسب تاو تنها یک دفتر مرکزی برای فروش محصولاتش دارد. در واقع می توان گفت راحت ترین نحوه ارتباط با این شرکت تماس با شماره مشاوران فروش شرکت است. این مشاوران به صورت مستقیم توسط کارخانه استخدام شده و تنها وظیفه آن ها پاسخ به مشتریان و راهنمایی آنان است و برای این منظور هزینه اضافه یا پورسانتی دریافت نمی کنند. به عبارتی می توان گفت چسب تاو بزرگترین تولید کننده چسب پهن در ایران است که محصولاتش را مستقیما از کارخانه به فروش می رساند.

ارسال بدون واسطه محصولات از کارخانه تولید چسب پهن

ارسال بدون واسطه محصولات از کارخانه تولید چسب پهن

مناسب ترین قیمت چسب از کارخانه تولید چسب پهن

در بالا نیز عنوان کردیم که شرکت چسب تاو هزینه ای بابت اجاره دفتر فروش، پورسانت فروشنده، هزینه های مربوط به دلال ها و واسطه به قیمت محصولاتش اضافه نمی کند، به همین دلیل نیز قیمت محصولاتش نسبت به دیگر تولید کننده های موجود در بازار بسیار کمتر است.

شرکت چسب تاو یک کارخانه تولید کننده چسب شیشه ای پهن قدرتمند در ایران است و قیمت محصولات این شرکت نسبت به دیگر تولید کننده ها کمتر بوده و بسیار مقرون به صرفه است. با توجه به قیمت مناسب محصولات کیفیت بی نظیر آن ها ارزش خرید را دو برابر می کنند، پس با خیالی راحت می توانید محصولات چسب تاو را خریداری کنید.

مناسب ترین قیمت چسب از کارخانه تولید چسب پهن

مناسب ترین قیمت چسب از کارخانه تولید چسب پهن

شرایط ویژه فروش در صورت خرید عمده چسب پهن از کارخانه چسب پهن تاو

در صورتی که تمایل داشته باشید از چسب تاو محصولاتی به صورت عمده خریداری کنید، این شرکت نیز برای شما شرایط ویژه ای را در نظر دارد. باید بگوییم که یکی از شرایط ویژه فروش محصولات این شرکت قیمتی پایین تر از قیمت درب کارخانه نسبت به تولید کننده های دیگر است.

ویژگی دیگر ارسال سفارشات شما در کمترین زمان ممکن می باشد. باید بدانید که بسته بندی محصولات تاثیر بسیار زیادی در حفظ سلامت و ارسال سریع آن ها دارد، بدین منظور نیز شرکت چسب تاو کارکنان بسیار خبره ای استخدام کرده تا بتواند رضایت مشتریان را به طور کامل جلب کند. چسب تاو در واقع یک کارخانه تولید چسب کاغذی نیز هست و در تولید این نوع محصول تنوع بسیار زیادی دارد.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

3.7 / 5. تعداد رأی: 3

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش: آقای ملایی
تلفن تماس شماره موبایل: 09127621429
واتساپ چسب تاو واتساپ: کلیک کنید
اینستاگرام چسب تاو اینستاگرام: jcom.ir
ایمیل چسب تاو پست الکترونیکی: info@irtape.ir

1 یک نظر

  1. منصور تفیهانی پاسخ

    سلام وقتتون بخیر
    منصور تفیهانی هستم از شیراز
    به صورت مویرگی چسب پخش میکنم
    لطفاً لیست قیمت محصولات را ارسال فرمایید لطفاً

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *