قیمت و خرید چسب پهن ده سانتی از کارخانه تاو

قیمت و خرید چسب پهن ده سانتی از کارخانه

چسب پهن ده سانتی نوعی چسب نواری حساس به فشار است که معمولا برای بسته بندی استفاده می گردد. این نوع چسب با ایجاد لایه‌ای بین 33 الی 65 میکرون از چسب مایع روی یک نوار که جنس آن معمولا پلاستیک است، تولید میشود. در ادامه قصد داریم شما را با یکی از تولید کنندگان فعال در تولید چسب پهن ده سانتی به شما معرفی کنیم.

فروش چسب پهن ده سانتی با تنوع ضخامت و یارد

شاید برای شما جالب باشد که بدانید چسب چهار هزار سال قبل از میلاد مسیح وجود داشته، اما نه به تنوع چسب های موجود امروز در دنیا.

این ماده در سال 1750 در انگلیس به صورت نوین تر و متنوع تر تولید گردید. Horace Day برای اولین بار چسب های پلاستیکی را به این شکل اختراع و در اتاق عمل از آن استفاده کرد. البته باید بگوییم افراد دیگری چون ریچارد گورلی درو را نیز مخترع چسب نواری می دانند.

امروز نیز در ایران شرکت های بسیاری در زمینه ی تولید چسب پهن ده سانتی فعالیت می کنند که سرآمد همه ی آن ها کارخانه چسب تاو می باشد. این شرکت برای پاسخگویی به نیازهای مشتریان چسب های پهن را در ضخامت های مختلف و یارد های متفاوت تولید و روانه بازار می کند.

با خرید چسب نواری پهن قوی از چسب تاو از مزایایی که این شرکت برای مشتریانش فراهم کرده بهره مند شوید. در ادامه به بررسی بیشتر مزایای خرید مستقیم از این شرکت خواهیم پرداخت.

فروش چسب پهن ده سانتی با تنوع ضخامت و یارد

فروش عمده چسب پهن ده سانتی با امکان چاپ لوگو

یکی از ویژگی هایی که باید به آن اشاره کنیم امکان چاپ لوگو و طرح های متفاوت بر روی نوار چسب ها می باشد. شرکت چسب تاو بر اساس نیاز شما میتواند هر طرح و لوگویی را روی چسب پهن ده سانتی چاپ کند. چاپ لوگو بر روی چسب پهن 20 سانتی، 10 سانتی و 5 سانتی می تواند تبلیغی نوین باشد، و در دنیای امروز باید سعی کرد هر روز از روش های نوین و جدید برای تبلیغات استفاده کرد.

پس خرید محصولات چسبی از شرکت چسب تاو می تواند مزایای بسیاری برای شما به همراه داشته باشد. کمتر تولید کننده ای چنین مزایایی را برای مشتریان فراهم کرده پس حتما برای خرید چسب پهن به شرکت های معتبری که خدمات متعددی را برای مشتریان خود فراهم کرده اند، مراجعه کنید.

فروش عمده چسب پهن ده سانتی با امکان چاپ لوگو

چسب پهن ده سانتی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

کارخانه چسب تاو به توجه به شرایط اقتصادی ایران، واسطه ها را در فروش محصولات حذف کرده است و به همین دلیل توانسته قیمت مناسبی بر روی محصولات خود ائم چسب پهن 10 سانتی قرار دهد.

قیمت مناسب محصولات تاثیری بر روی کیفیت آن ها نداشته چرا که در تولید چسب پهن ده سانتی و محصولات دیگر این کارخانه مواد اولیه با کیفیتی استفاده می گردد.

همچنین لازم به ذکر است ماشین آلاتی که در خط تولید کارخانه چسب تاو فعال هستند از تکنولوژی نوینی بهره مند بوده و به همین دلیل نیز کیفیت محصولات شرکت بسیار بالا می باشد. در واقع باید بگوییم خرید چسب پهن از شرکت چسب تاو هیچگونه ضرر مالی و نارضایتی را به دلیل کیفیت پایین و یا قیمت گران نخواهد داشت.

چسب پهن ده سانتی با بهترین کیفیت و قیمت مناسب

امکان سفارش انواع چسب پهن در عرض ،ضخامت و یارد های مختلف

همانطور که در قبل نیز اشاره کردیم، چسب های پهن در کارخانه چسب تاو، در عرض های مختلف 5 سانت، 7 سانت الی 20سانت و … و چسبندگی های 33 الی 65 میکرون و یارد های 90 الی 500 یارد به تولید میرسند که برای سفارش چسب پهن ده سانتی و یا دیگر محصولات این شرکت می توان به طرق زیر اقدام کرد:

  • شماره تماس های فروش: شرکت چسب تاو مشاورانی مجرب برای فروش محصولات خود استخدام کرده است که در صورت برقرای ارتباط با شماره تماس های شرکت از مشاوره رایگان در مورد محصولات بهره مند خواهید شد.
  • نمایندگی فروش مرکزی: در صورتی که می خواهید به صورت حضوری اقدام به خرید کنید، نمایندگی مرکزی شرکت پاسخگویی شماست.

تمامی این راه های ارتباطی در ادامه و یا در صفحه تماس با مای این سایت که سایت رسمی شرکت چسب تاو میباشد، درج شده که میتوانید آنها را مشاهده کرده و از طریق آسانترین روشی که مایل هستید اقدام به برقراری و ارتباط با کارخانه کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. تعداد رأی: 0

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش: آقای ملایی
تلفن تماس شماره موبایل: 09127621429
واتساپ چسب تاو واتساپ: کلیک کنید
اینستاگرام چسب تاو اینستاگرام: jcom.ir
ایمیل چسب تاو پست الکترونیکی: info@irtape.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *