خرید و قیمت انوع چسب پهن ۹۰ یارد |کارخانه تاو

خرید و قیمت انواع چسب پهن ۹۰ یارد |کارخانه تاو

از جمله چسب های پر کاربرد در بازار چسب های نواری می باشند، این چسب ها را اصطلاحا چسب های حساس به فشار نیز می گویند، یکی از انواع چسب های نواری چسب پهن 90 یاردی است که توسط کارخانه چسب تاو تولید می گردد، امروز می خواهیم شما را با این تولید کننده بیشتر آشنا سازیم.

خرید عمده چسب پهن ۹۰ یارد با تنوع ضخامت و یارد

چسب های نواری در کارخانه چسب تاو با استفاده از مواد چسبنده ای خاص ساخته شده که به دور یک نوار حلقه ای پلاستیکی پوشیده شده است، استفاده از آن به راحتی فشار دادن نوار چسب بر روی سطح بوده و نیازی به حرارت ندارد. از این رو می توان محصولات چسب تاو را بهترین مارک چسب پهن در ایران دانست.

انواع چسب پهن با ضخامت های مختلفی در این کارخانه تولید می گردد؛ از جمله ی آن ها می توان به چسب پهن 90 یاردی اشاره کرد. در واقع می توانیم بگوییم که چسب تاو با تنوع محصولی بسیار پاسخگوی تمامی نیاز های بازار می باشد.

خرید عمده چسب پهن ۹۰ یارد با تنوع ضخامت و یارد

خرید عمده چسب پهن ۹۰ یارد از کارخانه ی تولیدی

یکی از معدود کارخانه هایی که سعی کرده محصولات خود راب ه صورت مستقیم از کارخانه به فروش برساند کارخانه چسب تاو می باشد، خرید عمده چسب پهن 90 یاردی از این کارخانه به سه روش قابل انجام است. بهترین این روش ها مراجعه به وب سایت چسب تاو و بررسی محصولات مختلف و سپس اضافه کردن آن ها به سبد خرید می باشد، راه دیگر ارتباط برقرار کردن با شماره تماس های فروش کارخانه است و آخرین راه خرید حضوری از تنها نمایندگی فروش این کارخانه است.

تمامی راه های خرید محصولات این شرکت قیمت چسب پهن 90 یاردی را بسیار پایین اعلائم کرده و می توان گفت آن را با قیمت درب کارخانه به فروش می رسانند.

خرید عمده چسب پهن ۹۰ یارد از کارخانه ی تولیدی

نرخ قیمت چسب پهن ۹۰ یارد با چسبندگی بالا

نرخ قیمت چسب پهن 90 یاردی که توسط کارخانه چسب تاو تولید شده نسبت به دیگر تولید کننده ها پایین تر می باشد، این مسئله به دلیل اقدام به حذف واسطه ها و همچنین دفاتر فروش در سراسر ایران می باشد. همین امر باعث شده بسیاری از هزینه های اضافی از روی محصولات برداشته و محصولات با کیفیت بالاتر و قیمت مناسب تری در بازار عرضه شوند.

با توجه به این مسائل می توان گفت کارخانه چسب پهن تاو یکی از بهترین کارخانه های تولید کننده در ایران است که با توجه به شرایط بد اقتصادی مردم شرایطی را فراهم کرده که قدرت خرید آن ها بالا رفته و خود نیز ضرر نکند.

نرخ قیمت چسب پهن ۹۰ یارد با چسبندگی بالا

فروش عمده انواع چسب پهن و ارسال به سراسر کشور

با توجه به اینکه دو راه از راه هایی که برای خرید محصولات کارخانه چسب تاو وجود داشت هر دو به صورت غیر حضوری هستند؛ پس باید این کارخانه در زمینه ی ارسال محصولات نیز حرفی برای گفتن داشته باشد. از این رو کارخانه چسب تاو برای ارسال چسب پهن 90 یاردی کارکنانی مجرب در بخش بسته بندی استخدام کرده، و همچنین سعی داشته ارسال محصولات خود را انحصاری کند به عبارتی باید گفت این کارخانه محصولات خود را از طریق افرادی که توسط خود شرکت در قسمت حمل و نقل استخدام شده اند به دست مشتریان می رساند.

این مسئله باعث می شود شما با اطمینان کامل هر آنچه که احتیاج دارید خریداری کرده و در صورت هرگونه مشکل آن را به کارگران حمل و نقل اعلام کنید.

این مطلب چه‌ اندازه برایتان مفید بوده است؟

0 / 5. تعداد رأی: 0

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
راه های ارتباطی با مدیر فروش: آقای ملایی
تلفن تماس شماره موبایل: 09127621429
واتساپ چسب تاو واتساپ: کلیک کنید
اینستاگرام چسب تاو اینستاگرام: jcom.ir
ایمیل چسب تاو پست الکترونیکی: info@irtape.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *